wtorek, 9 grudnia 2008

Bwin

Bwin jest największym internetowym bukmacherem na świecie. Wyróżnia go przede wszystkim bardzo rozbudowana oferta wszystkich dostępnych dziedzin sportu ze wskazaniem na piłkę nożną. Przejrzystość oferty,oraz ładna i estetyczna szata graficzna stanowi wielki plus dla Bwin. Zaletą jest również polska wersja językowa serwisu, co ułatwia dostęp do tego bukmachera również osób mających problem z językami obcymi. Bukmacher jest również partnerem znanych marek klubów piłkarskich m.in.: FC Bayern Munchen, AC Milan, oraz Real Madryt, co świadczy jego renomie.
Minusem zaś jest rzecz bardzo ceniona przez graczy internetowych, a mianowicie nierzadko występują problemy z wypłatą pieniędzy.Trzeba w takim przypadku zachować cierpliwość i czekać na rozpatrzenie naszej prośby o wypłatę, lub skontaktować się z Supportem i ponaglić. Zwraca uwagę również drobna różnica w kursach na niekorzyść Bwin, różnice są dość znikome, jednak podczas długotrwałej gry odczuwalne.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ja nie miałem nigdy okazji aby grać u tego bukmachera i wydaje mi się, że nie ma go aktualnie w naszym kraju. Ja jestem zdania, ze świetnie mi się gra u bukmachera https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie i właśnie tam obstawiam najwięcej zakładów sportowych.